Nowy kierunek



Międzynarodowy Dzień Ptaków właśnie minął. Minął mi z refleksją ;)

Na moim głównym blogu- jestemmmmja-  ostatnio coraz więcej jest ptaków (nawet dzisiejszy- ups, wczorajszy- wpis jest w pewnym sensie o nich) i coraz więcej przyrody w ogóle, czas więc chyba, by zyskały własne miejsce :)

Nie, nie jestem ornitologiem- nawet amatorem. Nie, nie robię super pięknych zdjęć, choć bardzo się staram. Cieszę się niezmiernie już z samego faktu, że na co którymś zdjęciu ptaszek faktycznie jest, a nie wyfrunął z kadru ;)

Wiele zdjęć robię po prostu... przez okno, bo za oknem mojego pokoju jest sad- przystanek dla wielu skrzydlatych harcowników, a dla kilku wręcz dom.

No, to żeby nie było, że nie uprzedzałam, że profesjonalnych zdjęć i naukowych opisów tu nie będzie... nie będzie.

Będzie to, co uda mi się upolować i czysta radość :) Będą ptaszki, kwiatki i widoczki. No i będzie trochę mnie samej- czyli zamęt jak się patrzy :)

Zapraszam!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szary zawsze w modzie

Sikora modraszka